آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری ویژه فصل پاییز در کانون آذربایجان شرقی

ثبت نام کارگاه‌های آنلاین فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی تا ۱۹ مهرماه دوام خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ثبت نام دومین مرحله از اجرای کارگاه‌های آنلاین ویژه کودکان و نوجوانان در عناوین و موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی، از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شده است.

مهارت‌های مثبت اندیشی و پرورش خلاقیت، اوریگامی، نوشتن خلاق، فن‌بیان در قصه‌گوئی، کاردستی و کلاژ، داستان‌نویسی، موسیقی ارف، نجوم، خوشنویسی، شعرسرایی و نقاشی از جمله عناوین این کارگاه‌ها هستند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir ثبت نام و به صورت آنلاین در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

گفتنی است این کارگاه‌ها به صورت تخصصی و به تفکیک گروه‌های سنی از ۴ تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد.

پیش از این در فصل تابستان، نخستین تجربه کارگاه‌های برخط فرهنگی هنری با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان با موفقیت به مرحله اجرا درآمده است.

این کارگاه‌ها با هدف مراقبت بیش از پیش از کودکان و نوجوانان در مقابل ویروس کرونا و نیز نظارت بر فعالیت و حضور کودکان و نوجوانان و تولید و ارائه محتوای مناسب فرهنگی هنری در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =