کد خبر: 299819
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
بازدید 232
دیدار مدیرکل‌ کانون کرمان با شهردار انجام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با شهردار کرمان پیرامون برنامه‌های هفته ملی کودک دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مهران عالم‌زاده شهردار کرمان، محمد جهانشاهی معاون فرهنگی و سارا کارگر دبیر شورای سیاست‌گذاری شهر دوست‌دار کودک ۵ مهر ۹۹ دیدار و پیرامون برنامه‌های مشترک هفته ملی کودک که در شهر کرمان قابلیت اجرا دارند گفتگو کردند.

بنابر این خبر، در این نشست ضمن مرور همکاری‌های سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری کرمان چون اجرای جشنواره تابستانی و شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر که شهریور ۹۸ برگزار شد و اقدام برای راه‌اندازی فرهنگ‌سرای کودک با مشارکت کانون و شهرداری، پیشنهاداتی از سوی کانون کرمان و شهرداری برای برپایی هفته ملی کودک مطرح شد.

در این نشست کارگر با اشاره به این‌که هفته ملی کودک امسال با ایام سوگواری اربعین حسینی و رحلت پیامبر(ص) و امام حسن(ع) همزمان شده است بیان داشت: شهرداری کرمان قصد دارد با اعلام قبلی مراسم هفته ملی کودک را در آبان ماه و حوالی میلاد پیامبر(ص) برگزار کند.

همچنین، محسن روحی بیان داشت: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۹ دارای ۱۹۲ عضو برگزیده ملی و بین‌المللی بوده است که از این میان ۳۲ نفر از شهرستان کرمان هستند. تقدیر از این اعضای برگزیده با همکاری شهرداری یکی از پیشنهادات کانون برای هفته ملی کودک است.»

مدیرکل کانون کرمان، طرحی ابتکاری و تازه با عنوان «کنسرت کتاب» را معرفی و برای اجرای حضوری یا مجازی آن در هفته ملی کودک اعلام آمادگی کرد.

این در حالی است که، مهران عالم‌زاده شهردار کرمان از کلنگ‌زنی پنج پارک کودک در هفته ملی کودک خبر داد و تصمیم‌گیری برای همکاری‌های دیگر شهرداری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به جلسه مشترک نهادهای مرتبط با کودک که هفته آینده برگزار می‌شود موکول کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =