پیام نماینده ی خوزستانی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک

مجتبی یوسفی نماینده ی مردم شریف اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

کودکی فصل درخشان، متفاوت و ممتازی ست که همه ی ما در این دوران زیبا آموزه های تربیتی، دینی و اخلاقی را آموخته ایم و لوح شفاف و سپید وجودمان در این دوران به برکت دین مبین اسلام جلا خورده و صیقل یافته است.

کودکی فصل زیبای نشاط و آموختن است که آنچه آینده ی جامعه را تضمین می کند همین آموزش ها و توجه زیرساختی به هویت انسان متعالی و هدفمند است همچنان که حضرت امام خمینی "ره" کودکان خفته در گهواره را سربازان دفاع از ایران عزیز می دانست.

در کودکی خلاقیت به بار می نشیند و دانایی شکل می بندد که این مهم به واسطه ی نوع تربیت این نسل که مسئولیت پذیرش فعال نیز در این همین دوران شکل خواهد یافت نمودی موثرتر می یابد. 

هفته ی ملی کودک فرصت مغتنم و ارزشمندی ست تا ضمن تبریک به کودکان عزیز و خانواده های آنان، وظیفه ی خود را در برابر این بخش از جامعه به خوبی باز شناسیم و از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز در سالهای اخیر تصویری ارزنده از فعالیت های خود را در توجه به نسل نو ارائه داده است که امید می رود با رفع مشکلات فرا روی این نهاد ارزشمند گامی مثبت و موثر برداریم.

مجتبی یوسفی
نماینده ی مردم شریف اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =