افتتاح فروشگاه و سه مرکز علمی-تخصصی کانون پرورش فکری در گرگان

در سومین روز هفته‌ ملی کودک سه مرکز علمی با عناوین پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم، مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، غلام‌رضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، فرماندار شهرستان گرگان و مدیران کل استانی در گرگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته‌ملی کودک گفت:این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر چهارمیلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره‌‎برداری رسید.

مدیرکل کانون گلستان اضافه کرد:راه اندازی و بهره برداری مرکز فیلم و انیمیشن، افتتاح و بهره برداری پارک علوم با عنوان پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم با تجهیزات کامل، افتتاح و بهره برداری فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و فاز اول توزیع کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری به مناطق روستایی کمتر توسعه یافته توسط کتابخانه‌های سیار از جمله این‌ پروژه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این مراکز علمی و تخصصی می‌توانیم در پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان که یکی از اساسی‌ترین اقدامات لازم در عرصه آموزش است گام مهمی برداریم و کودکان و نوجوانانی پرورش دهیم که از نظر فکر و اندیشه در مراتب بالا قرار گیرند.

استاندار گلستان در این روز علاوه بر افتتاح و راه‌اندازی این مراکز، از قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری گرگان بازدید کرد و از نزدیک با بخشی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش، سرود، انیمیشن، نقاشی، معرفی شخصیت، فعالیت‌های کودکان فراگیر، کارگاه‌های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی، آشنا و همچنین با تعدادی از اعضای برگزیده مسابقات و جشنواره‌ها از نزدیک گفتگو کرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =