نشست هماهنگ مربیان کارگاه‌های تخصصی آنلاین استان آذربایجان شرقی

نشست هماهنگ مربیان کارگاه تخصصی آنلاین با هدف توسعه کمی و کیفی این کارگاه‌ها در فصل پاییز و با حضور مدیرکل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست هماهنگ، مربیان کارگاه‌های تخصصی آنلاین دیدگاه‌های خود را درباره نحوه تعاملات و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در فضای مجازی و به صورت برخط بیان کردند.

علی بینش مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه با قدردانی از اهتمام مجموعه مربیان و کارشناسان ستادی در اجرای موفق کارگاه‌های آنلاین فصل تابستان تاکید کرد و نواقص و مشکلات موجود در اولین تجربه برگزاری این کارگاه‌ها احصاء شده و ان‌شاءا... در فصل پاییز با کمترین مشکل شاهد ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به صورت آنلاین خواهیم بود.

وی با  اشاره به رویکرد کانون برای افزایش حضور در فضای مجازی و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان به صورت برخط تصریح کرد: کارگاه‌های فرهنگی هنری آنلاین اولین تجربه در نوع خود بود که خوشبختانه توانست رضایت مخاطبان خود را به دست آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در عین حال تصریح کرد با توجه به شرایط کرونائی و لزوم مراقبت از کودکان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس حضور در کارگاه‌های آنلاین کانون بهترین وسیله برای غنی سازی اوقات فراغت آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =