پیام سرپرست استانداری خراسان رضوی به مناسبت هفته ملی کودک

سرپرست استانداری خراسان رضوی حسن جعفری به مناسبت هفته ملی کودک، پیامی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی درمتن این پیام آمده است:

به نام خدایی که مهربان است و کودکان را دوست دارد

«اگر به معنای حقیقی کلمه، به آرمانهای اسلامی و ملی و عظمت ایران و ایرانی اهمیت می دهیم، پس بایستی به تربیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم بسیار بیندیشیم و برای آن اهمیت فوق العاده ای قائل شویم»

از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(۱۳۷۷/۲/۲۳)

زمین که آفریده شد و بر مدار بلند آسمان چرخید، خدا کودکان را به ما هدیه کرد، تا پاکی و مهربانی و زیبایی روی جهانمان را سپید کند. و امروز روزی است که به نام کودکان در جهان ثبت است و به یادمان می­آورد که بار دیگرآنها را ببنیم، حقوق شان را در نظرآوریم و آنطور که شایسته روح و جسم لطیفشان است، به آنها نگاه ویژه داشته باشیم.

دنیایی امن، بدون ترس و پر از مهر و دوستی حق آنهاست؛ هوایی پاک، محیطی سبز و فضایی روشن و سرشار از زندگی حق آنهاست؛ امید، ایمان، اعتماد حق آنهاست؛ سلامتی، بهداشت، تغذیه صحیح، حق آنهاست؛ تعلیم و تربیت و پرورش فکر و اندیشه حق آنهاست... من این روز خوب را به همه کودکان سرزمینم، شادباش می­گویم و آرزو می­کنم که در این روز همه­ ما به این نوگلان زیبا بیشتر فکر کنیم و به قدر همت خود برای احقاق حقوقشان تلاش کنیم. از پایتخت معنوی جهان اسلام از مشهدِ امام مهربانی­ها، برای تمام کودکان دنیا، آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

آمین یارب العالمین

سرپرست استانداری خراسان رضوی

۱۳۹۹/۷/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =