سنین کودکی بهترین زمان برای آموزش است

استاندار گلستان با بیان اینکه آموزش‌هایی که در سنین کودکی قابل انجام هستند به لحاظ گیرندگی که در ذهن کودکان و نوجوانان وجود دارد قابل مقایسه با سنین بزرگسالی نیست، اظهار کرد: هم قدرت فراگیری کودکان در این سن بسیار مناسب است و هم خمیرمایه کودکان به لحاظ روحی و روانی در حال شکل گیری است.

به گزارش روابط عمومی‌ اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دکتر هادی حق شناس روز دوشنبه ۱۴ مهر در آیین افتتاح فروشگاه و سه مرکز علمی-تخصصی کانون پرورش فکری در گرگان افزود: کودک آماده پذیرش هر نوع آموزش است و استفاده از هر ابزاری می تواند در یادگیری کودکان بسیار تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تعداد این قبیل مراکز علمی-تخصصی و آموزشی کانون را افزایش داده و دسترسی کودکان را آسان‌تر کنیم.

در سومین روز هفته‌ ملی کودک و در مراسمی باحضور استاندارگلستان، سه مرکز علمی با عناوین پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم، مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بهره‌برداری رسید.

استاندار گلستان در این روز علاوه بر افتتاح و راه‌اندازی این مراکز، از قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری گرگان بازدید کرد و از نزدیک با بخشی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش، سرود، انیمیشن، نقاشی، معرفی شخصیت، فعالیت‌های کودکان فراگیر، کارگاه‌های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی و همچنین با برگزیدگان بخش‌های مختلف کانون آشنا شد.

در این مراسم، غلام‌رضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، فرماندار شهرستان گرگان و مدیران کل استانی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =