نمایشگاه نقاشی «تجربه خوش‌رنگ» و «رنگین نگاه» برگزار می‌شود

آثار برگزیده مسابقه نقاشی «تجربه خوش‌رنگ» و آثار برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی نقاشی اعضای کانون پرورش فکری استان کرمان به صورت مجازی نمایش داده می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، همزمان با هفته ملی کودک دو نمایشگاه نقاشی «تجربه خوش‌رنگ» و «رنگین‌نگاه» از آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به صورت مجازی برای عموم از ۱۹ تا ۳۰ مهر ۹۹ برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، نمایشگاه «تجربه خوش‌رنگ» شامل نقاشی‌های برگزیده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است که سال ۹۵ با همکاری مشترک کانون و منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار شد و بچه‌ها با استفاده از رنگ‌های طبیعی دست‌ساز در این مسابقه شرکت کردند.

این در حالی است که، نقاشی‌های برگزیده تجربه خوشرنگ در نمایشگاه مجازی به نشانی  http://rastaack.com/v/tajrobeh-khoshrang قابل مشاهده هستند و همچنین قرار است این آثار با مشارکت اداره‌کل کانون و منابع طبیعی در یک کتاب جمع‌بندی و چاپ شوند.

همچنین نمایشگاه رنگین‌نگاه شامل نقاشی‌های اعضای کانون استان کرمان هستند که در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۹ در جشنواره‌های بین‌المللی برگزیده شدند و در گالری مجازی به نشانی http://rastaack.com/v/rangin-negah  قابل مشاهده هستند.

سال ۲۰۱۳ تا کنون موفق به کسب مقام بین المللی از

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =