گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ 12 تا 17 مهر 1399، هم‌‍‌زمان با هفته ملی کودک، برنامه‌های متنوعی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا و مناسبت اربعین حسینی(ع) از جمله مواردی بود که در برنامه‌های اجرا شده مورد توجه قرا گرفت.

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون تاکستان، در یک فعالیت معرفی مشاغل، با مراجعه به یک ایستگاه آتش‌نشانی، از ناجیان این مجموعه قدردانی کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه، چند فعالیت بحث آزاد (درباره حقوق کودک) و بازی و سرگرمی به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و همچنین شبکه بهداشت و درمان، جشنواره ورزشی «مادربزرگ‌ها و نوه های گل» و مسابقه نقاشی «هرکودک یک آرزو».و «من و عشق حسین ع »برگزار شد.

هم‌چنین شماری از اعضای کودک این مرکز به همراه مربی خود به دیدار «حمید صوفی نیارکی»بخشدار مرکزی شهرستان آوج رفتند و همراه با بیان خواسته‌های اعضا درباره راه‌اندازی کتابخانه سیار به پای خاطره‌گویی وی از دوران کودکی‌اش نشستند.

اجرای مسابقه دانستنی‌ها با محوریت حقوق کودک در فضای مجازی با استفاده از کانال بومی شهرستان آوج« کانال نگین کوهستان » از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود که هم‌چنین با اطلاع‌رسانی نمایش فیلم و پویانمایی‌های کانون در سایت کشوری همراه بود.

برگزاری برنامه سوگواره حسینی (ع) با عنوان بچه های اربعین و بوی گل سرخ با حضور مسوولان برنامه دیگر این مرکز بود که شامل تلاوت قرآن ، شعرخوانی اربعینی، اجرای نمایش، قصه‌گویی، مداحی، خاطره‌گویی مهمانان و هم‌خوانی دعای فرج بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز به مناسبت هفته ملی کودک نماهنگی از آثار اعضا تهیه و در فضای مجازی منتشر کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون قزوین به این مناسبت از اعضای برگزیده خود در چندین مسابقه و جشنواره با اهدای جایزه و لوح تقدیر، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =