اعضای مراکز کانون اردبیل برگزیدگان نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه»

اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل در نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» که فراخوان آن هم‌زمان با روزهای محرم، در مرداد ۱۳۹۹ منتشر شده بود، در بخش اعضای نوجوان برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به گفته کارشناس آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مهرواره سراسری ۳۹۴ اثر از سوی ۳۰۹ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه رسید.

انسیه موسویان افزود: هیئت انتخاب پایانی آثار متشکل از محمدسعید میرزایی، محمدعلی مقیمی، سجاد رشیدی‌پور، لیلا کردبچه و حسین تولایی بدون مقایسه آثار با یکدیگر و با در نظر داشتن معیارهایی چون رعایت اصول صحیح عناصر و ساختار شعر، نگاه تازه به واقعه عاشورا، پرهیز از شعارزدگی، کشف شاعرانه و سلامت زبان، ۳۹ نفر از اعضا را بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیده معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، اسما عالی از مرکز شماره یک کانون اردبیل و زهرا ناصری از مرکز شماره سه کانون اردبیل در بخش نوجوان، برگزیده نخستین مهرواره شعر آیینی «اشک ماه» شدند.

مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان با اعلام این خبر گفت: ۱۳ اثر به دبیرخانه نخستین مهرواره شعر آیینی ارسال شده بود.

شایان ذکر است، آثار برگزیده در مجموعه‌ای به شکل کتاب مهرواره از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

یادآوری می‌شود از صاحبان آثار برتر نیز با ارسال لوح تقدیر و هدیه فرهنگی قدردانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =