تداوم موفقیت اعضای کانون استان اردبیل در مهرواره کشوری «ستاره‌های بی‌نشان»

برگزیدگان مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در حالی معرفی شدند که اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل با آثار خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل با اشاره به اینکه کانون کشور در راستای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در ایام کرونایی حاضر، مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» را در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برگزار کرد، اظهار کرد: مشارکت اعضای کانون استان نیز همراه با کودکان و نوجوانان سایر استان‌های کشور در راستای قدردانی از زحمت‌های کادر درمان در این مهرواره کشوری همراه با موفقیت در گروه‌های سنی مختلف بود.

احدزاده افزود: در بخش هنری این مهرواره و رشته نقاشی در گروه سنی(۱۵+ نوجوان)، «حسن محمدی» از مرکز شماره ۳ کانون اردبیل به عنوان برگزیده اول و در گروه سنی(۱۲+ نونگاه)، «آرمیتا شجاع‌وند» از مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر شایسته تقدیر شناخته شد.

اثر نقاشی «آرمیتا شجاع‌وند» در گروه سنی(۱۲+ نونگاه)، از مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر

او ادامه داد: در حوزه ادبی و بخش داستانک نیز از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل در گروه سنی گروه سنی(۱۲+ نونگاه) «یسنا نظمی» برگزیده سوم و «کوثر حسین‌زاده» به عنوان شایسته تقدیر، شناخته شدند.

هم‌چنین در بخش شعر و گروه سنی (۱۲+ نونگاه)، از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل «فاطمه حسین‌پور» برگزیده اول و «سوگند حسینی» به عنوان شایسته تقدیر، معرفی شدند.

شایان‌ذکر است کانون استان اردبیل با ارسال ۵۶ اثر در بخش‌های مختلف این مهرواره مشارکت کرده بود.

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در گالری مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =