دنیای من، دنیای کتاب

همزمان با زاد روز تولد شاعر کودک و نوجوان کشور جعفر ابراهیمی جلسۀ دنیای من، دنیای کتاب با حضور مدیر کل کانون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون ضمن تبریک زادروزتولد آقای ابراهیمی گفت: محور بیشتر فعالیت های کانون کتاب است. در کانون بچه ها با کتاب آشنا و دوست می شوند و این نعمت کتاب به دست شاعران و نویسندگان عزیز به ثمر می رسد.

مدیرکل کانون در خصوص برنامۀ دنیای من، دنیای کتاب گفت: این برنامه یک جلسۀ تخصصی در زمینۀ کتاب است و از این جنبه که هر ماه یکی از نویسندگان و شاعران خوب کشورمان مهمان این برنامه هستند خودش یک فرصت مناسب برای کودکان و نوجوانان مراکز است که بتوانند با این عزیزان آشنا بشوند.

در ادامۀ جلسه جعفر ابراهیمی که از طریق فضای مجازی در برنامه حضور داشت گفت: من از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و این برنامه را آماده کردند تشکر می کنم. این جلسه فرصت خوبی بود که من مستقیم با مخاطب آثارم مواجه بشوم و بتوانم بازخورد آثارم را ببینم.

شاعر کتاب «پرنده، خواهر من است» در ادامه گفت: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که برای بچه ها شعر بگویم و شاید همین لذت بوده که تا کنون من به این کار ادامه داده ام.

مهمان جلسه پس از شنیدن نقدهای اعضای مراکز کانون استان در خصوص کتاب پرنده خواهر من است گفت: من بیشتر نقدهایی را که به کتاب شده است می پذیرم. من تعداد زیادی شعر به ناشر داده ام و آنها به انتخاب خود این شعرها را انتخاب کرده اند و من هیچ نقشی حتی در چینش شعرها که چگونه و به چه ترتیب در کتاب باشد نداشتم.

در ادامۀ جلسه اشعاری از آقای ابراهیمی خوانده شد و دیگر کتاب های این شاعر برای حاضرین معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =