دست های پاک ما، رو به گنبد طلا

به مناسبت دهۀ آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامۀ دست های پاک ما رو به گنبد طلا با ارتباط زنده از حرم رضوی و حضور اعضای مراکز کانون از سراسر کشوربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون به صورت زنده از صحن حرم رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهۀ آخر صفر گفت: خدا را شاکر هستیم که این سعادت بزرگ را به ما داده است که قبر مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) در کشور ماست و مردم ما از محرومان و فقیران گرفته تا ثروتمندان در هر فرصتی به زیارت ایشان می‌روند و با حال خوبی که پیدا می‌کنند، مشمول رحمت حضرت ثامن (ع) می‌شوند.

مدیرکل کانون در ادامه گفت: هر قطعه از آینه کاری حرم می‌تواند سمبل یک زائر باشد، سمبل یک مجاور که عاشقانه رحل اقامت به آستان حضرت خورشید کشیده است تا در شعاع انوار او باشد.

ابراهیم زره ساز در خصوص شیوع ویرس کرونا و زیارت مجازی امام رضا(ع) گفت: با توجه به مشکل پیش آمده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال خیلی از عاشقان امام مهربانی نتوانستند خودشان را به حرم رضوی برسانند  از این رو کانون استان بستری را فراهم کرد تا کودکان از طریق فضای مجازی با امام خود صحبت کنند و از راه دور زیارت کنند.

در ادامه ویژه برنامۀ دست‌های پاک ما، رو به گنبد طلا اعضای کودک مراکز کانون از سراسر کشور به صورت مجازی به امام رضا(ع) عرض ارادت کردند و شعر و دلنوشته های خود رابه امام مهربانی تقدیم نمودند.

شایان ذکر است در این ویژه برنامه اعضای مراکز از استان‌های اصفهان، تبریز، گلستان، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و... در ارتباط زنده با حرم رضوی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =