مربیان فعال کانون رفسنجان تقدیر شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان از دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان بازدید و از مربیان فعال تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۲۲ مهر ۹۹ در سفری به رفسنجان از دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان بازدید کرد.

بنابر این خبر، مدیرکل کانون استان کرمان از سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون رفسنجان که با استفاده از درآمدهای مرکز و مشارکت شرکت مس رفسنجان در حال بهینه‌سازی و بازسازی است دیدن کرد.

برهمین اساس، برقراری سیستم تهویه مناسب، بازسازی جایگاه تماشاچیان، بهینه‌سازی تجهیزات نورپردازی و پرده و کف‌سازی صحنه نمایش با اعتبار ۳۰ میلیون تومان از مراحل این بهینه‌سازی بوده است.

 روحی همزمان با بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان از مریم حسین‌پور مربی فرهنگی کانون شماره یک رفسنجان برای هدایت عضوش آیناز افرازی برگزیده چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوان ایران تقدیر کرد.

همچنین نگین خاندانی مربی هنری کانون شماره یک و دو رفسنجان برای هدایت اعضایش، وانیا شمسی رتبه سوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰، حسین کرمی برگزیده نمایشگاه نقاشی بین‌المللی بلوتنبرگ آلمان و آوا گواشیری برگزیده چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوان ایران مورد تقدیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان قرار گرفت.

این در حالی است که، زهرا قدیری مربی ادبی کانون شماره یک و دو رفسنجان برای هدایت و راه‌یابی دو عضوش محمدیاسین نجفی و محبوبه‌سادات میرافضلی به مهرواره کشوری داستان مورد تقدیر محسن روحی قرار گرفت.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک رفسنجان با مسئولیت مهرداد حدادی مرکز نمونه کشوری در سال ۹۸ بوده است و نشان مرکز موفق را از فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =