نشست ادبی مهدویت در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: درک درست از مفهوم انتظار و فراهم ساختن زمینه‌ی ظهور از جمله رسالت‌هایی است که در مراکز فرهنگی‌هنری کانون مورد نظر است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست ادبی مهدویت با اثرخوانی همکاران به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) در مجتمع کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کانون استان سخنان خود را با خوانش شعری در خصوص امام زمان(عج) آغاز کرد و هدف از سرودن این شعر را علاوه بر عرض ارادت به پیشگاه حضرت ولی عصر و مدد گرفتن از حضرت در گسترش فرهنگ مهدویت عنوان کرد.

معصومه هادی در پایان ضمن برشمردن برخی از برنامه‌های کانون در این راستا، از آمادگی این سازمان فرهنگی برای گسترش همکاری با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خبر داد و یادآور شد: درک درست از مفهوم انتظار و فراهم ساختن زمینه‌ی ظهور از جمله رسالت‌هایی است که در مراکز فرهنگی‌هنری کانون مورد نظر است.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، ضمن تشکر از مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در برگزاری این نشست ادبی، چنین نشست‌هایی را به جهت همراه شدن زبان و قلم با دل و معنویت، ارزشمند خواند.

موسی شهرکی در ادامه به دو نوع شناخت ظاهری و باطنی از اشاره کرد و شاعران را برای کسب معرفت باطنی امام(عج) تشویق کرد و از آنان خواست بهترین آثار خود را برای امام زمان بسرایند.

در ادامه معاون فرهنگی کانون استان، محبوبه کلبعلی و مربیان ادبی آرزو افشاری، سمیه کده‌ئی، آرزو امین، نسرین سرگزی، وحیده جعفری شعرها و دلنوشته‌های خود را با موضوع انتظار خواندند و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =