تجلیل از ایده‌پرداز نوجوان سمنانی در سومین رویداد ملی اسباب‌بازی

ایده‌ی عضو دختر نوجوان انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در سومین رویداد ملی ایده‌ی آزاد اسباب‌بازی، برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین معرفی برترین‌های سومین رویداد ملی «ایده‌ی ‌آزاد» اسباب‌بازی، روز ۳۰ مهر ۱۳۹۹ با حضور تولیدکنندگان، طراحان و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار و از کوثر مغنیان عضو نوجوان انجمن ادبی آفرینش کانون سمنان برای ایده‌ی آزاد «وپو»، تجلیل شد.

مغنیان، چهارمین ایده‌پردازی بود که در این رویداد ملی به معرفی ایده‌ی خود با عنوان «وپو؛ بازی با آب» پرداخت.

وی اظهار داشت: این ایده را بر اساس داستانی در زمینه‌ی طبیعت و حفظ آن طراحی کرده و این بازی از قطعاتی تشکیل شده که کودک می‌تواند با آن‌ها آبشار، رودخانه و... بسازد و برای گروه سنی ۳ تا ۶ سال مناسب است.

ایده‌پرداز «وپو» در ادامه افزود: این بازی هم‌چنین می‌تواند به حس مسئولیت‌پذیری و تقویت مهارت‌های حرکتی، افزایش حس فضایی و تفکر انتزاعی کودکان کمک کند.

گفتنی است؛ فرآیند این‌دوره بیش از ۹ ماه به طول انجامید و از میان ۱۶۰ ایده رسیده به دبیرخانه و ۳۹ ایده‌ی رسیده به مرحله پایانی، ۱۱ ایده‌ی برتر در سومین رویداد ایده‌آزاد اسباب‌بازی معرفی و تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =