ویژه‌برنامه‌ی مجازی «به وقت شاعرانگی» در کانون سمنان

آیین پایانی ویژه‌برنامه‌ی استانی «به وقت شاعرانگی» با معرفی شاعر منتخب از دیدگاه مخاطب نوجوان به‌صورت مجازی در کانون سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری آیین پایانی ویژه‌برنامه‌ی استانی «به وقت شاعرانگی» با رویکرد انتخاب بهترین مجموعه‌شعر نوجوان از دیدگاه مخاطب، در روز پنج‌شنبه هشتم آبان ۱۳۹۹ هم‌زمان با روز نوجوان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه از فعالیت‌های فرآیندمحور کتاب کار آفرینش‌های ادبی استان سمنان است که از سال گذشته، آغاز و در سال جاری با توجه به غیر حضوری بودن تمامی فعالیت‌ها به‌صورت مجازی و برخط اجرا می‌شود.

نصیری اظهار داشت: در فرآیند اجرای این ویژه‌برنامه، کارگاه تخصصی نقد شعر در ۹ مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان، هر ماه برگزار شد و اعضای نوجوان کارگاه با هم‌راهی مربیان ادبی به ارزیابی کتاب‌های شعر نوجوان موجود در مراکز خود پرداختند.

وی در  ادامه افزود: از میان ۳۴ عنوان کتاب شعر فهرست‌شده و موجود در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان، یک مجموعه به‌عنوان کتاب منتخب شعر نوجوان از دیدگاه مخاطب، معرفی و انتخاب شد و شاعر این‌مجموعه‌ی منتخب در فضای مجازی در قالب ویدئو کنفرانس با اعضای کارگاه‌های ادبی استان درخصوص ویژگی‌های شعر نوجوان و چگونگی نقد شعر، گفت‌وگو می‌کند.

نصیری هم‌چنین یادآور شد: آیین پایانی این ویژه‌برنامه با دعوت از شاعرانی که به انتخاب اعضا رتبه‌های بعدی را کسب کردند در پیام‌رسان واتساپ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =