«نوجوانان» چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «نوجوانان» چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی هستند که «آینده» به دستان توانمند و اندیشه‌ی خلاق آنان ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت روز نوجوان پیام تبریکی صادر کرد.

معصومه هادی در گفت‌وگو با صدا و سیمای استان، به مناسبت روز نوجوان، با تبریک هم‌زمانی آغاز هفته‌ی وحدت و روز نوجوان و اشاره به اهمیت این دوران در زندگی انسان، وظیفه‌ی خانواده و جامعه را در قبال رسیدگی به این گروه سنی دارای اهمیت فراوانی دانست و در خصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای آنان گفت: نوجوانان، به عنوان یکی از گروه‌های سنی حساس، همواره مورد توجه کانون بوده و به همین منظور فعالیت‌های تخصصی ویژه‌ای برای پرورش استعدادهای آنان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی سپس در بیان بخشی از برنامه‌های جامع کانون استان برای شناسایی نوجوانان با استعداد و پرورش آنان، به تشکیل انجمن‌های تخصصی کانون(عکاسی، قصه گویی، شعر و داستان، نمایش، سرود، پویانمایی و شاهنامه خوانی) اشاره کرد و افزود: نشست‌های تخصصی این انجمن‌ها، پس از همه گیری بیماری کرونا، به صورت منظم در فضای مجازی ادامه دارد و استادان شناخته شده‌ی کشوری اداره‌ی این کارگاه‌ها را به عهده دارند.

هادی هم‌چنین در پیامی به نوجوانان، آنان را چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی دانست که «فردا» به دستان توانمند و اندیشه‌ی خلاق آنان ساخته می‌شود و از آنان خواست رویاهای خود را چراغ راه کنند و آینده را بسازند.

متن پیام مدیرکل کانون استان بدین شرح است:

نوجوانان عزیز سیستانی وبلوچستانی

تقدس امروز، بزرگی آرمان نوجوان فهمیده‌ی ماست و امروز به نام شماست.

 در هجوم تند بادهای سخت هزاره‌ی سوم، چاره‌ی چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی در دست و اندیشه‌ی شماست.

استوار بایست که فردا به دست‌های توانمند تو و به اندیشه‌ی خلاقت ساخته می‌شود. رویاهایت را، چراغ این راه تاریک کن و آینده را بساز مبادا اهریمن تردید رویاهایت را نشانه بگیرد، از نیروی ایمان، جسم و روحت را رویین تن کن.

 نوجوان نورسته‌ی ایران سربلند امروز روز توست خروشان و پرتلاش جاری شو در تمام لحظه‌ها، بگذار جهانی تازه، در گستره‌ی نگاه تو به شکوفایی برسد.

 روزت‌مبارک؛ گام‌هایت استوار!

معصومه هادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =