تداوم برنامه‌های هفته وحدت تا ۱۳ آبان در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از ادامه فعالیت‌های مرتبط با هفته وحدت تا ۱۳ آبان ۹۹ در مراکز کانون سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: تولید محتوای مرتبط با هفته وحدت امسال همچون سایر برنامه‌های مناسبتی سال جاری در قالب فضای مجازی تولید و منتشر می شود.

زاهدی گفت: به مناسبت هفته وحدت ویژه برنامه‌ای با عنوان هر روز با یک قصه نبوی توسط انجمن قصه گویی کانون استان تدارک دیده شده است که در هر یک از ایام هفته وحدت یک اثر از آثار منتخب قصه گویی مراکز استان در پیج این انجمن به آدرس ghesehgouee_azargharbi بارگذاری می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته وحدت کانون استان که از ۸ آبان شروع شده است می توان به شعرخوانی، معرفی شخصیت پیامبر اسلام(ص)، معرفی کتاب‌های مرتبط با هفته وحدت و معرفی سیره‌های نبوی اشاره کرد.

مدیرکل کانون استان گفت: برنامه های متنوعی نیز به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز در مراکز کانون استان تدارک دیده شده است که از طریق فضای مجازی برای استفاده کودکان و نوجوانان استان منتشر می شود.

وی خاطر نشان کرد: امروزه تبلور هم‌زیستی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در استان آذربایجان‌غربی را می توان به عینه در میان کودکان، نوجوانان و مربیان کانون استان مشاهده کرد که بدون توجه به سنگ‌اندازی‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و در راستای تحقق آرمان‌های والای فرهنگی، با تشریک مساعی برای اعتلای کشور عزیزمان در تلاشند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =