کد خبر: 300678
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
بازدید 224
برگزاری دومین انجمن مجازی سرود در استان مرکزی

دومین انجمن مجازی سرود در استان مرکزی روز پنج شنبه ۸ آبان با حضور بهاران زندی مدرس موسیقی سعید سعیدی از اساتید موسیقی و ۶۰ نفر از اعضای علاقمند و ۱۸ نفر از مربیان کانون با موضوع کشش،ضرف ودیرند در بستر فضای مجازی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هنر سرود و تلفیق آن با نمایش، ژانری با عنوان سرود نمایش خلق می‌کند و از فعالیت‌های مورد توجه نوجوانان است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شناخت و پرورش استعدادهای نوجوان در این حوزه اقدام به تاسیس انجمن سرود و نمایش کرده است. در حال حاضر دوره‌های آموزشی انجمن سرود نمایش - کانون با بسترسازی لازم، در سراسر کشور برگزار می‌شود و از فعالیت‌های پررونق کانون است.

سرود نمایش به عنوان یک فعالیت گروهی منجر به ترویج روحیه تحمل و قبول یکدیگر و تلاش برای فعالیت جمعی می‌شود همچنین نوجوانان با اصول سولفژ، کُرال و همخوانی آشنا شده و تلاش میکنند با استفاده از هنر نمایش و اجرای پرفورمنس، تصویری از محتوای سرود برای مخاطبان بازسازی کنند.

در همین راستا دومین انحمن سرود استان با حضور اساتید موسیقی ۶۰ نفر از اعضای علاقمند و ۱۸ نفر از مربیان کانون با موضوع کشش،ضرب ودیرند برگزار شد و بهاران زندی  فوق لیسانس ادبیات فارسی ، کاردان موسیقی، مدرس سلفژ با ساز تخصصی ویلوندر خصوص معنا و مفهوم دیرند و ارزش زمانی کشش نت هاو انواع نت ها صحبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =