برنامه‌ریزی فعالیت‌های اقدام پژوهی مراکز کانون استان اردبیل در سال۱۴۰۰

در راستای نهادینه کردن فعالیت‌های اقدام پژوهی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ترغیب و تشویق مربیان جهت انجام فعالیت‌های پژوهش محور، نخستین جلسه مجازی نهاد اقدام‌پژوهی در نیمسال دوم سال ۱۳۹۹با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه، طبق برنامه زمان‌بندی برگزاری جلسه‌های نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان، جلسه باهدف بررسی و آسیب‌شناسی عناوین طرح‌های تحقیق(پروپوزال) مراکز کانون استان در ۱۳۹۹، بالأخص کتابخانه‌های سیار و پستی،  آغاز شد.

ایرج حسینی، کارشناس آموزش‌وپژوهش گفت: عناوین طرح‌ها با توجه به وضع موجود یعنی شیوع ویروس کرونا، با هدف استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت جذب و پایدارسازی اعضا، معرفی و ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌ها در سال۱۴۰۰، اصلاح و پیشنهاد شود.

شناسایی موانع موجود در خصوص حضور فیزیکی اعضا در مراکز، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و بررسی موانع و مشکلات در این خصوص، فرصت‌ها و تهدیدهای حضور در فضای مجازی و چگونگی فعالیت‌های کمی و کیفی در آن از موضوعات مهم جلسه بود که مقرر شد در این خصوص فعالیت‌های اقدام پژوهی مراکز استان پیشنهاد، اجرایی و کاربردی شود.

تعامل بیشتر مربیان با کارشناس آموزش و پژوهش استان، پیش‌بینی برنامه‌های هفته پژوهش و تجزیه‌وتحلیل برنامه‌ها جهت برگزاری، ازجمله مباحث دیگر این جلسه بود.

شایان‌ذکر است، آغاز فعالیت‌های اقدام پژوهی مراکز استان در چشم‌انداز۱۴۰۰ طبق اهداف از پیش تعیین‌شده، از فصل زمستان ۱۳۹۹ و نظارت مستمر در این خصوص، هدایت طرح‌های تحقیق مراکز کانون استان در نشست مجازی با رابطان طبق سرفصل‌های اقدام پژوهی و ارسال فصلی گزارش‌ها به ستاد، برگزاری دومین نشست مجازی یک‌روزه با رابطان اقدام پژوهی کانون استان با موضوع گرامیداشت هفته پژوهش و همچنین تشکیل گروه اقدام‌پژوهی با حضور رابطان استانی در فضای مجازی و ایجاد زمینه تبادل‌نظر و ارتقا فعالیت‌های پژوهشی در مراکز ازجمله پیشنهادهای اعضای نهاد و مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =