درخشش هفت عضو کانون سیستان و بلوچستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک»

اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با کسب هفت عنوان در مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» افتخار آفرینی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای کانون استان در مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» درخشیدند.

بر اساس این خبر، سیده حلما حیدری رضوی، عضو پنج‌ساله‌ی مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع، با راهنمایی ندا اکبری، مربی هنری این مرکز، با ارایه‌ی دو اثر یک مدال برنز و یک دیپلم افتخار را کسب کرد.

رمیصا گنجعلی(۱۰ ساله)، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان(مربی: هانیه سارانی)- سوگند کیخا(۱۰ ساله)، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان(مربی: فاطمه عباس‌زاده محمودی)- سارا رحیمی(۱۲ ساله)، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان(مربی: طیبه بَزی) و محمد کیخا(۱۰ ساله)، عضو مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان(مربی: ندا اکبری) با کسب دیپلم افتخار دیگر اعضایی بودند که در این مسابقه درخشیدند.

گفتنی است بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی این رقابت بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

همچنین از ۱هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

در بیانیه هیأت داوران این جشنواره متشکل از سیدمهدی مجتهد، معصومه فاضلی‌مقدس، پروین قهرمانی‌نژاد، سهراب خواجه‌نژاد، هاجر اعلمی، علیرضا پاکدل، مریم خالصی، مژگان شمیمی و محمدحسن اعلمی آمده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه برای بروز استعدادهای هنری کودکان تلاش کرده و امروز نیز در راستای نیازهای مردم جهان، فراخوانی برای بچه‌ها منتشر کرده است.

هیات داوران این جشنواره در ادامه این بیانیه نوشته‌اند: کانون با کودکان علاقه‌مند دنیا یک خواسته را مطرح کرد. «اهمیت بهداشت دست‌ها را به صورت یک نقاشی به ما نشان دهید.»

این گروه با بیان این که نقاشی یکی از بهترین فرصت‌ها برای آشنایی با ایده‌های کودکان است تاکید کرده است: امروز کانون پاسخ‌های بی‌شماری از آن‌ها(کودکان) را به مردم جهان تقدیم می‌کند. پاسخ‌هایی متنوع و شگفت‌انگیز، همیشه ارمغان مشارکت بچه‌ها آرامش و دوستی است و ما از این هدیه سپاس‌گزاریم.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =