کد خبر: 300947
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بازدید 421
جشنواره ادبی، هنری و علمی "در پیشگاه دوست"

همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز کانون بوشهر با همکاری ستاد اقامه نماز استان بوشهر جشنواره ادبی، هنری و علمی با عنوان در پیشگاه دوست(نماز) برگزار می می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز کانون بوشهر با همکاری ستاد اقامه نماز استان بوشهر جشنواره ادبی، هنری و علمی با عنوان در پیشگاه دوست(نماز) برگزار می می کند.

سمیه رسولی مدیرکل بوشهر در خصوص جشنواره در پیشگاه دوست با موضوع نماز تصریح کرد: این فراخوان با ارائه سه بخش ادبی ، هنری و علمی به شناسایی و تقویت استعداد کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت . وی تصریح کرد: در بخش ادبی  آثار شامل شعر، داستان و متن ادبی(دل‌نوشته) خواهد بود و بخش هنری شامل  نقاشی، خطاطی، عکس و طراحی خواهد شد. وی همچنین با پر اهمیت خواندن دیدگاه علمی در بین کودکان و نوجوانان گفت این فراخوان بخش علمی را هم شامل میشود که کودکان و مخصوصا نوجوانان میتوانند کلیه تحقیقات و پژوهش های خود با موضوع نمازرا برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

لازم به توضیح است که کودکان و نوجوانان می توانند آثار خود را حداکثر تا ۳۰ آبان ماه از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۹۵۵۱ ۵۲۸ ۰۹۳۷ ارسال کنند.در پایان از برگزیدگان هر بخش تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =