معرفی «آثار سعدی » در  آغازین روز  هفته کتاب و کتاب‌خوانی

مربیان مرکز مجتمع کانون کرج ، همزمان با اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در گروه‌های مجازی مراکز و شبکه‌های مجازی مدارس، آثار فاخر سعدی را به دانش‌آموزان معرفی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی، کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون استان و مسوول اجرایی ویژه برنامه‌های هفته‌ی کتاب کانون البرز ضمن اعلام این خبر افزود:

رویکرد فعالیت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران«معرفی متون کهن» است و هر روز مربیان  یک یا دو مرکز با این موضوع و با توجه به منابعی که از قبل به این عزیزان معرفی شده است،  برای اعضا و دانش‌آموزان تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی خواهند کرد.

کریمی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۹، همزمان با آغاز هفته کتاب، مربیان مرکز مجتمع کانون کرج با موضوع «آثار سعدی» برای کودکان و نوجوانان تولید محتوا کردند.

این کارشناس در تشریح فعالیت های اجرا شده نیز  معرفی شخصیت سعدی، معرفی کتاب های گلستان، بوستان سعدی و قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب از مهدی آذریزدی ( بازنویسی حکایت‌های گلستان)،  قصه‌گویی  از قصه‌های گلستان سعدی ، ضرب المثل‌ها در اشعار سعدی  و شعرخوانی از کتاب «پاییز خانم» را  از جمله فعالیت‌های مربیان در فضای مجازی عنوان کرد.

ساخت عروسک کاغذی« قلی» به عنوان یکی از شخصیت های قصه «رازداری »و ودعوت از دانش اموازان برای حضور در مهرواره «آرزوی عروسک‌های کاغذی من» توسط مسوول انجمن نمایش استان، دیگر برنامه‌ای بود که مسوول مرکز مجتمع کانون کرج از آن سخن گفت .

کریمی در پایان به اجرای همزمان برنامه‌های استانی با عنوان «کتابنوش( دانایی؛ مانایی)» اشاره کرد و افزود کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در گروه‌های مجازی کانون البرز از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

گفتنی است بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =