قدردانی از همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در برنامه‌های مدارس

معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو زاهدان از همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری در مدارس و سامانه شاد قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های مجموعه کانون استان در برنامه‌های مدارس قدردانی شد.

مدیرکل کانون استان در این نشست گفت: بخش مهمی از کیفیت زندگی هر شخص بستگی به کتاب‌هایی دارد که می‌خواند و به همین خاطر کسانی که هم‌نشینی با کتاب را انتخاب می‌کنند انتخاب‌های هوشمندانه‌تری دارند که در نتیجه‌ی آن زندگی با کیفیت‌تری خواهند داشت.

معصومه هادی کاهش استرس، برقراری ارتباط بهتر با دیگران، حافظه‌ی قوی، ذهن فعال و افزایش قدرت سخنوری را از جمله تاثیرهای دوستی با کتاب دانست که می‌تواند زندگی انسان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی به تفاوت شیوه‌های هدایت اعضا به سوی کتابخوانی در کانون اشاره کرد و گفت: انتخاب آگاهانه و آزاد، تنوع موضوع، بهره‌گیری از شیوه‌های گوناگون معرفی کتاب توسط مربیان و مشارکت دادن اعضا در این مورد، نقد کتاب و... از جمله تفاوت‌های کار کانون با مدارس است که نتیجه‌ی این فعالیت‌ها کودکان و نوجوانان را جذب کتاب می‌کند.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان با حضور در مجتمع کانون استان، هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

فاطمه یزدانی هم‌چنین از همکاری و مشارکت کانون برای فعالیت مربیان در اردوهای مجازی دانش‌آموزان و سامانه شاد قدردانی کرد و آن را باعث افزایش علاقه‌ی کودکان و نوجوانان به کتاب دانست.

گفتنی است پیش از این نیز تعدادی از مربیان با فعالیت‌هایی نظیر قصه گویی برای دانش‌آموزان در سامانه شاد با آموزش و پرورش همکاری کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =