معرفی آثار کتاب محور از تلویزیون اینترنتی

از ۲۶ تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹صبح الی ۱۸ عصر، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند برنامه های تلویزیون اینترنتی کتاب را مشاهده نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نظر به شرایط کنونی و شیوع بیماری کووید ۱۹ در ابتکاری از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون استان، تلویزیون اینترنتی کتاب با تعیین محتوا برای گروه های سنی مختلف طی دو روز برگزار می شود.

به گفته فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس ادبی و مجری طرح تلویزیون اینترنتی کتاب، این برنامه ها با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان در مباحث کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب های منتشر شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

این کارشناس حوزه کتاب کودک و نوجوان اظهار داشت: این برنامه  از ۲۶ تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹صبح الی ۱۸ عصر برگزار می شود و مخاطبین می توانند با مراجعه به آدرس hormozgan.kpi.ir/tv از  معرفی کتاب های تولید شده توسط مربیان و مباحث کارشناسان با موضوع کتاب بهره مند شوند.

وی افزود: در روز اول این برنامه اینترنتی مباحثی همچون مهارت معنویت، آشنایی با ادبیات معاصر، شیوه های شعرخوانی، اهمیت کتابخوانی در رشد کودک، شیوه خوانش کتاب های تصویری، چگونه کتاب های علمی بخوانیم و... از سوی کارشناسان کانون و فعالان حوزه کودک مطرح می شود.

فاطمه غلامزاده نخلی گفت: ۳۰ معرفی کتاب ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال محصل در دوره اول و دوم ابتدایی در دومین روز از این طرح پخش می شود.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی  از ۲۴ تا ۳۰ آبان با  شعار هفته  «دانایی، مانایی» در کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می گردد و با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه ها به صورت مجازی صورت می پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =