مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد پاسخگوی مردم استان بود

معصومه هادی: برای ارایه‌ی خدمات بهتر نیازمند دریافت نظرها و درخواست‌های مخاطبان هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در مرکز سامد پاسخگوی مردم  شد.

با توجه به درخواست‌های مردمی برای ارتباط با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، معصومه هادی بیست‌وهفتم آبان ۱۳۹۹ در مرکز سامد میزبان مردم استان بود.

مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای مخاطبان و دریافت نظرها و نحوه‌ی تعامل با آنان به ما در برنامه‌ریزی برای آینده کمک می‌کند.

معصومه هادی، که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استانداری حضور یافته بود، ضمن تبریک این هفته‌ی فرهنگی به مخاطبان، در خصوص فراوانی درخواست‌های مردم در سامانه سامد عنوان کرد: ایجاد مراکز فرهنگی، احداث کتابخانه، دسترسی به خدمات کانون و بهره‌گیری از آنها از جمله خواسته‌های تماس گیرندگان بود.

وی در همین خصوص با اشاره به تماس‌های مکرر کودکان و نوجوانان با این سامانه گفت: تماس‌های این مخاطبان و آشنایی آنان با سامانه ارتباط مردم با دولت نشان از رشد شخصیت اجتماعی، آگاهی و مطالبه گری آنان است که خود نوید ساختن آینده‎ای روشن را می‌دهد.

گفتنی است مدیرکل کانون استان در پاسخ به خواسته‌های جمعی از مخاطبان در خصوص بهره‌مندی از خدمات کانون خاطرنشان کرد که شرایطی را برای حضور تیم سیار در مناطق گسترده‌تری فراهم کند.

قابل یادآوری است برخی از تماس گیرندگان از اعضای کانون بودند که هادی ضمن درخواست از آنان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت از سلامتی خود و اطرافیان، اظهار امیدواری کرد با پایان یافتن این شرایط دوباره صدای کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری طنین انداز شود.

سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =