کد خبر: 301135
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
بازدید 108
آشنایی کودکان و نوجوانان هشتگردی با «شاهنامه»

کودکان و نوجوانان هشتگرد استان البرز در ایام هفته‌ی «کتاب و کتاب‌خوانی» از طریق ویژه برنامه‌ی«کانون و کتاب» با«شاهنامه»و فعالیت‌های‌ فرهنگی، هنری کانون آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان البرز، مریم فلاح‌نژاد مربی مسوول مرکز فرهنگی، هنری هشتگرد، ضمن اعلام این خبر افزود هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه «کانون و کتاب»در این مرکز در دو سطح اعضا و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

این مسوول افزود با توجه به برنامه‌ریزی استان جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با «متون کهن» برای هفته کتاب ،موضوع «شاهنامه» ویژه مرکز هشتگرد در نظر گرفته شده است  و کلیپ‌های ویژه ای با موضوع معرفی فردوسی، شاهنامه، قصه‌گویی و نقالی اعضای نوجوان مرکز تهیه شده و در طی هفته‌ی کتاب در گروه‌های مجازی اعضا و مدارس اشتراک گذاری می‌شود. 

فلاح نژاد ادامه داد  در گروه‌های مدارس نیز  به مناسبت هفته کتاب و با رویکرد جذب اعضای جدید در کانون مجازی فعالیت‌هایی را برگزار می‌کنیم .  در این برنامه نیز دانش‌آموزان از طریق فعالیت های .قصه‌گویی،آموزش کاردستی, معرفی و روخوانی کتاب ,ارسال نامه به نویسنده بهترین کتاب دنیا توسط دانش آموزان، با کانون  با  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های آن آشنا می‌شوند.

گفتنی است تمام مراکز کانون استان البرز از ۲۴ تا ۳۰ به مناسبت  بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران فعالیتهای ویژه ای را  با موضوع «آشنایی با متون کهن»اجرا  می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =