کد خبر: 301218
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
بازدید 146
اعضای کتاب خوان فراگیر کانون لرستان تجلیل شدند

همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، اعضای کتابخوان مرکزفراگیرخرم آباد تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی اعضای کتابخوان مرکزفراگیرخرم آباد از سوی مدیر کل کانون استان به صورت مجازی تجلیل شدند.
  محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی و تقدیر از اعضا و مربیان مرکز فراگیر خرم آباد گفت: اعضای مرکز فراگیر در کنار سایر اعضا، کتاب های مختلفی را مطالعه کردند و فیلم های متعددی نیز از روخوانی و قصه گویی این اعضا در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت.
محمدی عنوان داشت: در هفته کتاب با هدف تقویت روحیه ی نشاط در کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه، برنامه های متنوعی از سوی مربیان مرکز فراگیر خرم اباد به صورت مجازی اجرا شد که می توان به قصه گویی، شعر خوانی، معرفی کتاب‌های بریل  اشاره کرد.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی با خانواده های اعضای فراگیر،  فعالیت های این مرکز به صورت مجازی برگزار می شوند.
محمدی اضافه کرد: در مرکز فراگیر خرم آباد علاوه بر امکانات موجود برای اعضا، امکانات خاصی نیز برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه که دچار آسیب‌های بینایی، شنوایی یا جسمی، حرکتی هستند، در نظر گرفته شده و کتاب‌هایی با خط بریل، کتاب‌های گویا و برنامه‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های بزرگ‌نما و سایر لوازم مورد نیاز کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه دراین مرکزوجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =