ویژه‌برنامه پیک کتاب کانون به مناسبت هفتهٔ کتاب در قم

هم‌زمان با برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی در قم که با شعار "دانایی، مانایی" واحد سیار پیک کتاب کانون قم از ۲۴ آبان آغاز به کارکرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون قم، هم‌زمان با برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی در قم که با شعار "دانایی، مانایی" واحد سیار پیک کتاب کانون قم از ۲۴ آبان آغاز به کارکرد.
حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی اعضای کتاب‌خوان کانون دسترسی به کتاب‌های کتابخانه ندارند و به همین دلیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصمیم گرفت به بهانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی به اعضای فعال کانون با ایجاد پیک سیار کتاب هدیه دهد.
وی گفت: پس از شناسایی اعضای فعال کانون، گروه سیار پیک کتاب ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به درب منزل این اعضا مراجعه کرده و کتاب را به انتخاب فرد، به وی هدیه می‌دهند
در روز سوم هفته کتاب و کتاب‌خوانی واحد سیار پیک کتاب کانون قم به روستای سراجه زادگاه شهید حسین فهمیده و روستای کاج که از توابع بخش مرکزی قم مراجعه و به کودکان و نوجوانان کتاب هدیه دادند.

افتتاح واحد سیار پیک کتاب با حضور حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم،، مدیران واحدهای روابط عمومی، فرهنگی و کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچنین مدیران دنیای کتاب قم از مقابل این مجموعه فرهنگی و با آغاز به کار "پیک کتاب" برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان قم شروع شد.
در طرح پیک کتاب، به علاقه‌مندان کودک و نوجوان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کتب ارزشمندی در سطح شهر و استان اهدا شد.
شایان‌ذکر است این طرح تا پایان آبان ۹۹ ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =