تولید بیش از ۵۰ کلیپ به مناسبت روز جهانی معلولان در کانون آذربایجان‌غربی

مربیان مراکز کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی بیش از پنجاه کلیپ شامل قصه گویی، کاردستی، روخوانی کتاب، شعر خوانی، کاغذ و تا و معرفی شخصیت به منظور گرامیداشت روز جهانی معلولان تولید و در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در مراکز کانون سراسر استان برگزار خواهد شد.

این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی با سخنرانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار می شود.

تولید و نشر نمایش های عروسکی کوتاه در فضای مجازی، نشر قصه گویی های صوتی و زبان اشاره در فضای مجازی، معرفی مرکز فراگیر، معرفی شخصیتی، تقدیر از اعضای کتابخوان مرکز فراگیر و خرید کتب جدید برای مرکز فراگیر ارومیه از جمله برنامه هایی است که تدارک دیده شده است.

مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به منظور بهره مندی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه، مجهز به بیش از یک هزار جلد کتاب بریل، دستگاه بهدید، دستگاه پکتوس، وسایل بازی مخصوص، نرم افزار بلندخوانی، کتاب‌های گویا و رمپ ویژه ورود و خروج در دهه فجر ۱۳۹۴ در مرکز شماره ۳ ارومیه به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =