یک هفته برای فرشتگان

ویژه برنامه های هفته معلولان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» » از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزارمی شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ تا ۲۰ آذر ۱۳۹۹ د مراکز فرهنگی هنری استان لرستان برگزار خواهد شد.
محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با اعلام این خبرگفت: به منظورحرمت گذاشتن به کودکان ونوجوانان دارای نیازهای ویژه دراین هفته برنامه های مختلفی ازسوی مراکزثابت، سیار و پستی و مرکزفراگیرخرم آباد پیش بینی و به صورت مجازی برگزار می شوند.
مدیرکل کانون لرستان افزود: این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.
محمدی به افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت اشاره کردو اظهار داشت: تجلیل از دستاوردهای کودکان ونوجوانان دارای نیاز های ویژه  و مشارکت‌آن‌ها در فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی، مد نظر مربیان کانون در سراسر استان به خصوص مرکز فراگیر خرم آباد بوده است.
محمدی اضافه کرد: دراین هفته با حضور همه مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، سیار، پستی و مکاتبه ای با مشارکت مربیان و معلمان آموزش و پرورش استثنایی وآموزش و پرورش در همه شهرستان ها، برنامه های متنوعی برای کودکان ونوجوانان معلول اجراخواهد شد.
مدیرکل کانون استان با اشاره به ویژه برنامه طرح ادبی ویژه اعضای مراکز کودکان اشاره کرد واظهار داشت: اعضای ادبی مراکز نامه ها و دلنوشته های خود را متناسب با این هفته درفضای مجازی ارسال می کنند.
وی از تولید نماهنگ های مختلف آموزشی و ... برای معلولین و پخش آن در فضای مجازی خبر داد و عنوان داشت: ساخت کلیپ آموزشی ( نقاشی روی سنگ)، قصه گویی، دکلمه و... برای معلولین در حال انجام است و به صورت مجازی در اختیار این کودکان ونوجوانان قرار می گیرد.
محمدی به دعوت ازکارشناس کودکان استثنایی و برگزاری جلسه آموزشی(مجازی) برای همکاران کانون و والدین اشاره کرد و بیان داشت: برای بالا بردن سطح آگاهی همکاران و خانواده ها در خصوص ارتباط با کودکان ونوجوانان دارای نیاز های ویژه این جلسات آموزشی برگزار می شوند.
گفتنی است: در این میان کانون پرورش فکری، بستر پرتال اینترنتی به نشانی kpf.ir و صفحه‌های رسمی خود را در شبکه‌های اجتماعی به برگزاری برنامه‌های این مناسبت برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =