کد خبر: 301455
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تشکیل سومین جلسه کارگروه مجازی کانون استان اردبیل

در سومین جلسه کارگروه مجازی کانون پرورش فکری استان اردبیل که ششم آذرماه در دفتر کارشناسان فرهنگی‌هنری و ادبی تشکیل شد، در خصوص برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و تشکیل انجمن‌های تخصص استانی در فضای مجازی، بحث و تبادل و نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان، با اشاره به عملکرد انجمن‌ها، گفت: در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت‌های مناسب با گروه‌های مختلف سنی انجام‌شده است و امیدواریم این روند تا پایان سال جاری با ارتقا کیفی و کمی فعالیت‌ها، حفظ شود.

حسین یوسفی، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون استان نیز به بررسی موضوع جلسه پرداخته و در خصوص ارتقا کیفیت فعالیت‌ها با توجه به بررسی‌های انجام‌یافته، تأکید کرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: بر اساس ماهیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری که عضو محور است، باید نسبت به تولید محتوا اقدام شود.

در ادامه، دستورالعمل فعالیت‌ انجمن‌ها در فضای مجازی کانون تشریح شده و حاضران پیشنهادهای کاربردی خود را در این خصوص ارایه کردند.

آموزش نحوه حضور و فعالیت در سامانه kpf به اعضا و مربیان، اختصاص مکان ثابت آموزشی برای برگزاری جلسه انجمن‌ها، آرشیو فعالیت‌ها جهت پایش و ارزیابی، اطلاع‌رسانی فعالیت در پورتال استانی و تخصیص هزینه در جهت فعالیت انجمن‌ها  از مصوبات جلسه بود.

شایان‌ذکر است، فعالیت‌های مجازی کانون استان اردبیل در قالب ۶ انجمن تخصصی شامل؛ قصه‌گویی، سرود، نمایش، عکاسی، داستان و شعر در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =