بازدید مشاور امور بانوان و معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از کانون پرورش فکری قم

درنشست مدیرکل کانون پرورش فکری قم و مشاور امور بانوان و معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم ،پیرامون مسائل فرهنگی استان بخصوص در حوزه خانواده تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، نشست حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با صدیقه صدیق مشاور امور بانوان استاندار قم و حسین غریب معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در روز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ در محل اداره کل کانون قم برگزار شد.

در این نشست حامد حجتی ضمن تأکید به ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده گفت:برای بهره‌مندی از فضای مجازی در جهت ارتقا مسائل آموزشی و تربیتی زمینه‌ای فراهم شود تا در یک حرکت منسجم نهادهای مختلف فرهنگی استان مسائل تربیتی خانواده‌ها را در اولویت خود قرار دهند. در این مسیر کانون پرورش فکری هم می‌تواند بازوی توانمندی برای به ثمر رسیدن طرح‌های فرهنگی، هنری و ادبی در استان باشد.

 دکتر صدیق در ادامه به نقش کانون در شکل‌دهی شخصیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد و خواستار انعقاد تفاهم نامه فرهنگی،هنری و تربیتی شد تا زمینه اجرای سند تحول اجتماعی استان را در بخش کودک و نوجوان فراهم نماید. ایشان در ادامه با تأکید بر آیین‌نامه اجرایی کنوانسیون حقوق کودک در استان، ظرفیت کانون را برای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی آن چشمگیر دانست.  دکتر صدیق در ادامه تأکید کرد زمینه‌ای فراهم شود تا در پویش‌های مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی بر اساس سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان قم، کانون نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشد.

در ادامه مشاور امور بانوان استاندار قم و معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از مجتمع پردیسان بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =