وبینار شورای آموزش و پژوهش کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد.

معصومه قربانی کارشناس آموزش و پژوهش، حضور مراکز در فراخوان هفته پژوهش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و به تشریح برنامه های هفته پژوهش پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمدقلمکاریان مدیر کل کانون نظام عملکرد را یکی از مهمترین و پایه ترین زیر نظام منابع انسانی هر سازمانی دانست و گفت: امروزه قلب تپنده هر سازمان، نیروی انسانی آن است و منابع انسانی اکنون به عنوان بزرگترین سرمایه های سازمان برشمرده می شوند. مدیران و سازمان ها برای ماندن در عرصه رقابت، فعالیت و بهره وری بالا نیاز به ارزیابی عملکرد نیروی انسانی خود دارند.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد مثبت واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش از ابتدای سال تا به امروز گفت: با انجام ارزیابی عملکرد صلاحیت، خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ی کارکنان برای آینده مشخص می شود. بر اساس ارزیابی عملکرد، بهترین کارکنان پاداش می‌گیرند تا این انگیزه‌ی پیشرفت در سایرین نیز تقویت شود. 

در ادامه جلسه معصومه قربانی کارشناس آموزش و پژوهش، حضور مراکز در فراخوان هفته پژوهش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برنامه هایی ویژه هفته پژوهش از جمله برگزاری وبینار آموزشی مقاله نویسی با حضور مدیر کل استان، برگزاری فراخوان مقاله نویسی استانی ویژه مربیان مراکز استان اصفهان، برگزاری جلسه مجازی اقدام پژوهی با حضور اعضا نهاد اقدام پژوهی، تقدیر از برگزیدگان استانی فراخوان هفته پژوهش، پیش بینی بازدید های مجازی از شهرک علمی و تحقیقاتی، پژوهشگاهها و مراکز رشد و خلاقیت سطح استان اصفهان، مکاتبه با دانشگاههای استان جهت معرفی فعالان و پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان و شرکت درنشست های تخصصی هفته پژوهش از اهم اقدامات و فعالیت های واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =