اعلام ویژه برنامه های کانون استان اصفهان به مناسبت هفته کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه

ویژه برنامه گرامی داشت روز جهانی معلولان و هفته کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه ١۵ تا ٢٠ آذر ٩٩ با شعار "درکنار هم دنیایی بهتر خواهیم ساخت" در تمامی مراکز کانون در شش عنوان فعالیت اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان با اشاره به فعالیت مرکز فرهنگی و هنری فراگیر کانون استان اصفهان از سال 1392 گفت: این مرکز از لحاظ ساختمان، ایمنی و دسترسی آسان ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص طراحی شده و مربیان ادبی، فرهنگی و هنری با طی دوره های آموزشی و تجهیزات کافی از جمله کتاب های حسی، لمسی و صوتی همچنان با اهداف مشخص به فعالیت خود ادامه می دهند.


قلمکاریان با توجه به امکانات و شرایط خوب فضای خوب مجازی جهت انعکاس نظرات و پیشنهادات کارشناسان فرهنگی، مربیان و اعضای مراکز گفت:  نشست های مجازی با موضوع همدلی فرهنگی، تعامل فرهنگی با اداره بهزیستی استان و اهدای کتاب های صوتی در این هفته برگزار می شود.

مدیر کل کانون به عضویت ١۶٠ کودک و نوجوان دارای نیازهای ویژه در مرکز فراگیر ملک شهر اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه در کنار هم دنیای بهتری خواهیم ساخت در مراکز فراگیر برای آشنایی بیشتر با توانمندی و فعالیت های کودکان و نوجوانان دارای شرایط ویژه برگزار می شود.

سید محمد قلمکاریان در پایان ضمن اشاره به سومین فراخوان تولید کتاب های حسی و لمسی افزود: مهلت ارسال آثار تا ٣٠ دی ماه بوده و علاقه مندان از طریق سایت isfahan. kpf.ir می توانند آثار خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =