ارزیابی دوره های برخط (آنلاین) تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد

شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان یزد،پیرامون ارزیابی عملکرد دوره های برخط (آنلاین) در تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این نشست که با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان، معاونت فرهنگی ، معاونت اداری مالی، کارشناسان فرهنگی هنری ادبی برگزار شد. در ابتدا سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری ضمن قدردانی از همکاران ستادی کانون پرورش فکری استان به این نکته اشاره نمود که کانون یزد با وجود 18مرکز ثابت توانسته است  20 دوره آموزشی آنلاین با شرکت 300عضو را در تابستان 1399داشته باشد که این انعکاس و استقبال خوب را نشانه درخشش دیگری برای کانون استان یزد دانست.

سیدحسین پیغمبری گفت: نیاز سنجی وتطبیق فعالیت های گروهی با توجه به شرایط کلاس های آنلاین از نکات قابل توجه دانست ودوره هایی چون حال خوش زندگی ،خوانش متون کهن را از مهمترین دوره های برخط (آنلاین) دانست.

در این جلسه تمامی 20دوره های برخط برگزار شده در کانون پرورش فکری با توجه به محورهایی همچون  میزان عملکرد مدرس ، توانایی مدرس در ارائه مطالب آموزشی و تسلط  مدرس بر موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت.و تعداد 17دوره جهت برگزاری دوره های برخط کانون استان یزد در فصل پاییز انتخاب شد.

سیما امیربیکی کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان یزد با نظارت کلی بردوره های برگزار شده به بیان نقاط ضعف و قدرت دوره ها پرداخت وبرگزاری هرچه بهتر دوره ها با توجه به شیو نامه ارسال شده از ستاد و بالابردن سطح  خدمات به اعضاء تاکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =