کد خبر: 301779
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
بازدید 153
هر کودک یک «همیار سلامت» در خانواده

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، در دفتر بهناز ضرابی‌زاده حضور یافت و پیرامون پاره‌ای از مسائل فرهنگی با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ربیعه علی‌محمدی به همراه معاون و کارشناس حوزه زنان با حضور در دفتر مدیرکل کانون، باوی به گفتگو نشست.
در این نشست ربیعه علی‌محمدی، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار، از تلاش‌های مجموعه‌ی کانون، جهت خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان تشکر و قدردانی کرد.
علی‌محمدی به مشکلات کشور در پی انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و به تاثیرگذاری سطح سواد اجتماعی در کنترل این بیماری تاکید کرد. سپس پیشنهاد خود را مبنی بر ورود کانون جهت کمک به کنترل این بیماری با طرح «همیار سلامت خانواده» از بین کودکان و نوجوانان را مطرح کرد تا با توجه به تجربه خوب «همیاران پلیس»، فرهنگ‌سازی برای سلامت خانواده نیز با موفقیت اجرا شود.
در ادامه، مدیرکل کانون استان نیز، علاوه بر خوش‌آمدگویی به حاضران به فعالیت‌های اجرایی در کانون از آغاز کرونا و مجازی‌شدن فعالیت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: کانون با اجرای موفق شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در شهر بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.
در پایان مدیر کل امور زنان استانداری، ضمن تشکر مجدد از بهناز ضرابی‌زاده به عنوان مدیر موفق، حمایت خود را از بانوان مدیر و نیروهای جوان، اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =