برگزیدگان طرح کتابخوانی «از کجا شروع شد» معرفی شدند

منتخبین طرح کتابخوانی «از کجا شروع شد» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، فراخوان این طرح، آبان سال جاری همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه منتشر  و مهلت ارسال آثار تا ۶ آذر ۱۳۹۹ اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله علاقه مند شرکت در این طرح باید خاطرات کوتاه خود را از اولین کتابی که خوانده اند در چند سطر بر روی برگه ای می نوشتند و تصویر برگه را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه طرح ارسال می کردند.

با رأی هیأت داوران متشکل از لیلا فلاح و فرحناز سلطانی از میان ۲۰۰ اثر رسیده به دبیر خانه، ۱۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

بر این اساس، کارن فرح پور و هستی حسن زاده از مرکز شماره یک ارومیه، سوین نبی لو از مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه، ثنا منسوبی از مرکز سلماس، سامان دودکانلوی میلان از مرکز خوی، آیناز قاسمی و نازنین زهرا شبانلویی از مرکز خوی، ائلشن محمد پور از مرکز پلدشت، ساژین راستگو از مرکز سردشت و کیانا محمد حسین زاده از مرکز اشنویه به عنوان برگزیده فراخوان طرح کتابخوانی «از کجا شروع شد» معرفی شدند.

در بیانیه هیأت داوران آمده است: پاییز قدم زنان بار دیگر درحال بستن دفتر نقاشی اش است؛ گویی همین دیروز بود که برگی از خاطرات درختان را به زمین انداخت، «از کجا شروع شد» با هدف یادآوری خاطره اولین کتابی که خوانده بودیم نیز در کوچه باغ‌های پاییز قدم زد و با دفتری ۲۰۰ برگ با شادی و نشاط خود را به خیابان زمستان رساند.

لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان به دلیل شرایط کرونایی از طریق پست ارسال می شود.
 



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =