گسترش همکاری‌های کانون و مدرسه برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان

در جلسه‌ی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و مدیر و معاونان مدرسه علامه حلی زاهدان بر گسترش همکاری‌ها جهت کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان تاکید شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی همکاران کانون استان و مسئولان مدرسه‌ی علامه حلی زاهدان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به دستاوردهای همکاری کانون و آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان، این تعامل را باعث کشف و پرورش استعدادهای تازه در حوزه‌ی کودک و نوجوان دانست که می‌تواند آینده‌ی آنان را تحت تاثیر قرار دهد.

محبوبه کلبعلی در ادامه با معرفی بخشی از فعالیت‌های کانون خواستار افزایش این همکاری‌ها شد و از مسئولان مدرسه خواست با هدایت دانش‌آموزان به مراکز کانون زمینه را برای بهره‌مندی آنان از خدمات این سازمان فرهنگی فراهم کنند.

در ادامه کارشناسان حاضر در جلسه نیز بخشی از ظرفیت‌های کانون را در حوزه‌های هنری و فرهنگی برشمردند و شیوه‌ی برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های برخط کانون را برای حاضران تشریح کردند.

سپس مدیر مدرسه علامه حلی با استقبال از پیشنهاد همکاران آمادگی این مدرسه را برای گسترش همکاری با کانون اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر همکاران کانون و مدیر و معلمان مدرسه علامه حلی، امیرحسن پورحاجی حسینی، دانش‌آموز کلاس دوم ابتدایی این مدرسه و برگزیده‌ی جشنواره‌ی جابربن حیان همراه با خانواده‌اش حضور داشت که با اهدای جایزه از طرف کانون از وی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =