تقدیراداره کل آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از مدیرکل کانون استان تهران

همزمان با هفته کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران طی مراسمی از مسئولین نهادهای دولتی و مردمی فعال در ارائه خدمات به دانش آموزان با نیازهای ویژه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان تهران؛ اداره کل آموزش پرورش استثنایی شهر تهران همزمان با هفته کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه از فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران به منظور تلاش و ارائه خدمت به دانش آموزان با نیاز های ویژه تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم شهناز کریمی مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تشریح فعالیت های آموزشی،تربیتی و توانبخشی اداره استثنایی شهر تهران گفت: مدیران و معلمان با روشهای متفاوت از جمله ،آماده سازی بسته های آموزشی،تهیه اطلس یادگیری،هدایت و همراهی دانش آموزان و اولیاء در بستر فضای مجازی،تهیه تبلت و گوشی هوشمند و بسته های اینترنت برای دانش آموزان نیازمند و آموزش حضوری بر اساس پروتکل های بهداشتی در صورت لزوم و اقدامات مختلف ثابت کردند آموزش تعطیل نیست.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری استان تهران در طی هشت ماهه گذشته با توجه به اعمال محدودیت در برگزاری کارگاه های ادبی،فرهنگی و هنری به صورت حضوری، امکان استفاده رایگان  کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را از کارگاه های مختلف فراهم کرده است.

همچنین آموزش نیروی انسانی،برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی ادبی هنری،نظیر برگزاری نمایشگاه آثار اعضای با نیازهای ویژه کانون و دانش آموزان مدارس استثنایی، شناسایی و دعوت از دانش آموزان مستعد با نیازهای ویژه برای شرکت در رویدادها، جشنواره ها ، مهرواره های کانون استان تهران، تقویت ارتباط مدارس آموزش و پرورش استثنایی با مراکز فراگیر کانون استان تهران از دیگر موارد همکاری کانون استان تهران و آموزش وپرورش استثنایی شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =