درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده»

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی عنوان برگزیده پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، این پویش هم‌زمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۹ بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار شد.

هیأت داوران پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده  متشکل از فرمهر منجزی، جعفر توزنده جانی، طیبه شامانی، ریحانه جعفری و کیمیا امینی پس از بررسی ۴۴۷  اثر راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، ٧۵ نفر را به‌عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطع تحصیلی دبستان با ۴۵ اثر، متوسطه دوره اول ١٨ اثر و متوسطه دوره دوم ١٢ اثر معرفی کردند.

بر این اساس، سارا شاه میرزالو عضو ۸ ساله کانون خوی در مقطع دبستان و اسرا محمودی ۱۳ ساله عضو کانون سردشت در مقطع متوسطه دوره اول، عنوان برگزیده نهایی این پویش را به خود اختصاص دادند.

خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب‌خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب از معیارهای انتخاب برگزیدگان نهایی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =