جلسه کمیته کودک و نوجوانان در کانون خراسان جنوبی برگزار شد

با هدف برنامه‌ریزی هماهنگی فعالیت‌های ویژه کودکان ونوجوانان در دهه بصیرت، جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در محل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با سوم دی ماه ۱۳۹۹ جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته به منظور هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه های این کمیته در ایام  دهه بصیرت در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار شد.

بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن تشریح فعالیت‌های کلی این کمیته در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: همزمان با ایام دهه بصیرت از ۹ لغایت ۱۹ دی ماه ویژه برنامه‌های مختلفی توسط دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته با استفاده از فضاهای مجازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در راستای شعار «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی»  و با تاکید بر توانمندی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمن شناسی، برای کودکان و نوجوانان  برگزار  خواهد شد.

 وی افزود: در همین رابطه بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد بصیرت افزایی، امید آفرینی و ایجاد روحیه خود باوری و دشمن شناسی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پیش بینی شده است که افتتاح «آسمان‌نمای دیجیتال سربازان کوچک شهید حاج قاسم سلیمانی» در محل مرکز شماره ۲ کانون  شهرستان بیرجند، افتتاح دومین کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند، رونمایی از کتاب «سلام آسمان» شامل آثار منتخب ادبی اعضای مراکز کانون استان با موضوع سربازان کوچک حاج قاسم، برگزاری وبینارهای تخصصی ویژه مربیان کانون، صبح شعر شهدای مقاومت و اعزام پیک امید کانون به مناطق کم برخوردار جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از شاخص‌ترین این برنامه‌ها خواهد بود.

حمیدی اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، معرفی کتاب، معرفی وقایع، برگزاری انجمن‌های تخصصی و تولید محتواهای صوتی و تصویری، پویش نذر کتاب، قصه گویی و ... را از دیگر برنامه ها کانون در این دهه نام برد که در بستر پرتال کانون به آدرس www.khorasanj.kpf.ir و همچنین کانال @kpfkh_jonobi  در پیام رسان سروش در دسترس مخاطبان و خانوادها قرار می گیرد.

 گفتنی است در ادامه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته شامل  صدا وسیما، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برنامه های پیش بینی شده خود را در ایام دهه بصیرت تشریح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =