کد خبر: 302111
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
بازدید 270
معرفی برگزیدگان استان قم در جشنواره پژوهش

در دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سید علیرضا بهاءالدینی و مریم کریمی و عباس کریمیان در سه حوزه پژوهش اعضا،اقدام پژوهی و بخش پایان‌نامه به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قم برگزیدگان دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج حوزه کتاب، رساله و پایان‌نامه، مقاله، اقدام پژوهی و پژوهش اعضا معرفی شدند. در دوازدهمین دوره ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در کانون درمجموع ۳۰۰ اثر پژوهشی در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد رسید که پس از بررسی و داوری از سوی افراد صاحب‌نظر در بخش پژوهش اعضای کانون  »سید علی‌رضا بهاءالدینی» از قم،زیر نظر آقای سید محمدمحبی مربی ایده پردازی  کانون قم  در این رویدادعلمی شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

هیات داوران بخش اقدام‌پژوهی مهناز عرب، شمسی نامی و فریبا فروزانفر از میان ۲۵ اثر راه‌یافته به مرحله داوری اثر «مریم کریمی» با عنوان «چگونه می‌توانم میزان بازدید مدارس پسرانه از مرکز را افزایش دهم؟» از قم را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

هیات داوران بخش «رساله و پایان‌نامه» متشکل از فاطمه رنجبر، بهار ملک‌پورشهرکی و مینا ذاکرشهرک از میان ۲۶ رساله و پایان‌نامه رسیده،  اثرعباس کریمیان با عنوان « روش‌های تقویت خداباوری در کودکان از طریق رسانه ملی» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در عین حال داوران بخش‌های مختلف دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش در بیانیه‌ای مشترک بیان داشته‌اند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول بیش از نیم قرن تجربه، مهم‌ترین قطب سازنده‌ی جریان‌های پیشرو فرهنگی و ادبیات برای کودکان و نوجوانان ایران بوده و کوشیده است از یک سو در پیوندی دایم و بی‌واسطه با کودک و نوجوان باشد و از سویی دیگر، راه تولید کنندگان محصولات فرهنگی را هموار کند.

بر همین اساس پژوهش‌های علمی در این حوزه، می‌تواند مبنای این ارتباط دو سویه و تصحیح‌گر دایمی آن باشد. معیاری که میزان درستی یا خطای فعالیت‌های دیگر را آشکار می‌کند تا فرصت ارتقای آن‌ها از دست نرود و اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامی، مرجع و گنجینه‌ی تمام پژوهش‌های حوزه کودک و نوجوان در فضای دانشگاهی و تحقیقاتی ایران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =