۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در خراسان جنوبی اجرا می شود

مدیر کل کانون و رییس کمیته کودک و نوجوان دهه فجراز برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی توسط دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته در دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، طاهره حمیدی در دیدار اعضای کارگروه‌های ستاد دهه بصیرت و میثاق با ولایت با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان برای دهه بصیرت برنامه های مختلفی در راستای تحقق شعار «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» اجرا می کند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ادبی به مناسبت هفته بصیرت برگزار می شود، افزود: از این تعداد ۱۰۱ برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا خواهد شد.

 وی به مهم ترین برنامه‌های دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: افتتاح آسمان نمای دیجیتال بیرجند به نام «سربازان کوچک حاج قاسم» از مهم ترین برنامه های این هفته است و یک کتابخانه سیار روستایی نیز در بیرجند به نام «شهید دکتر فخری زاده» افتتاح می شود.

 حمیدی با اشاره به اینکه به مناسبت این دهه مهرواره ای تحت عنوان «سربازان کوچک حاج قاسم» در استان برگزار شد، افزود: آثار منتخب کوکان و نوجوانان در این مهرواره در کتابی تحت عنوان «سلام آسمان» چاپ و رونمایی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: در دهه بصیرت برنامه های مختلف دیگری از جمله وبینارهای تخصصی، صبح شعر، تولید محتواهای صوتی و تصویری و برگزاری مسابقات مختلف و قصه گویی در فضای مجازی، اعزام کاروان پیک امید، ایستگاه های نقاشی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است صبح امروز هفتم دی ماه ۱۳۹۹ دست اندر کاران و مسئولین کمیته های برگزاری ویژه برنامه های دهه بصیرت با حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی و امام جمعه بیرجند دیدارکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =