کد خبر: 302187
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
بازدید 56
مشارکت چشمگیر اعضا انجمن های ادبی در نشست های برخط 

یکصدوچهل ویکمین جلسه انجمن های ادبی کانون استان تهران با مشارکت برخط بیش از ۳۰۰ عضو درروزهای پایانی پاییز به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان تهران؛ همزمان با روزهای پایانی فصل پاییز جلسات انجمن های ادبی شامل انجمن شعر دختران وپسران همچنین انجمن داستان نویسی دختران و پسران به صورت برخط در بستر سایت kpf  برگزار شد.

 پیش از برگزاری این نشست اعضا انجمن شعر،با ارسال آثار به دفترآفرینش های ادبی آمادگی خود را برای شنیدن نقد مربیان و سایر اعضا اعلام کردند، که به صورت مدون در اختیار ادیبان و منتقدان جوان انجمن قرار گرفت.

فاطمه ناظری شاعر و کارشناس ادبی مرکز کرمانشاه میهمان مدعو یکصد چهل ویکمین جلسه انجمن شعر کانون استان تهران با موضوع کشف شاعرانه بود، که در گفتگو با اعضا مطالعه آثار محمد علی بهمنی، سید حبیب نظاری و قیصر امین پور را پیشنهادکرد.

در ادامه برگزاری نشست های انجمن ادبی ، مریم عباسی کارشناس ادبی کانون استان تهران و مدرس ادبیات و متون کهن مهمان مدعو انجمن داستان نویسی بود که در خصوص مبحث پیرنگ در داستان نویسی گفت: :« بسیاری از اوقات ایده های خوبی به سراغمان می آید اما قدم اول ودرست این است که ما آن ایده هارا به طرحی خوب تبدیل کنیم  چرا که طرح اسکلت یک داستان محسوب می شود . وی همچنین در ادامه  پیرامون پیرنگ های قدرتمند با اعضا به گفتگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =