کد خبر: 302274
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بازدید 1190
قصه و غصه کرونا در قم

نشست قصه و غصه کرونا با حضور دکتر محمدرضا قادری در سالن مجتمع کانون قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان قم نشست «قصه و غصه کرونا»، روز یکشنبه مورخ ۷ دی ۹۹، با حضور جناب آقای دکتر سید حمیدرضا قادری، پزشک، پژوهشگر و نویسنده کتاب با قصه و غصه کرونا، با حضور کارکنان استان قم، برگزار شد.
در این نشست، دکتر قادری در خصوص ویروس کرونا، نحوه انتقال و راه‌های پیشگیری از آن را توضیح داد و مهم‌ترین علل هراس مردم از بیماری کرونا را هراس فلسفی، هراس اجتماعی و هراس تاریخی دانست.
وی گفت: درست است که بیماری کرونا، زندگی و روال عادی آن را تغییر داده ولی وظیفه هر فرد این است که دست به خلاقیت بزند و خودش را با شرایط جدید، سازگار کند.
این نویسنده پیشنهاد داد تا کانون برای مستندسازی دوران کرونا از نگاه بچه‌ها، اقدام به جمع‌آوری روایت، نقاشی، دل نوشته و ... کرده تا بتواند میراث ماندگاری برای نسل‌های آینده، به‌جا گذارد تا روایتی متفاوت از زبان کودکان و نوجوانان با موضوع دوران کرونا برای نسل‌های آینده باقی بماند
معرفی منابع و محتوای مناسب با موضوع کرونا جهت کار در حوزهٔ کودک و نوجوان، چندوچون ساخت واکسن کرونا، چگونگی تبلیغات و اطلاع‌رسانی به کودک و نوجوان و هم‌چنین پاسخ به برخی ابهامات در این حوزه ازجمله مسائلی بود که در بخش پرسش و پاسخ به آن‌ها پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =