دلتنگی اعضای نوجوان برای حضور در کانون در ایام کرونا

اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با شرکت در برنامه‌های گوناگون کانون و حضورهای کوتاه خود در مراکز دلتنگی خود را برای حضور دوباره در کانون ابراز می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری استان برای حضور در مراکز لحظه‌شماری می‌کنند.

با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و تاثیر آن بر زندگی انسان‌ها و تغییر ناگزیر در شیوه‌ی زندگی، کودکان و نوجوانان نیز از این تغییر بی‌بهره نمانده‌اند و با تعطیلی مدرسه‌ها و مراکز آموزشی ساعت‌های زیادی را در خانه می‌گذرانند تا سلامتی‌شان به خطر نیفتد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری سعی در حفظ سلامتی اعضای خود دارد تا بتواند در قطع زنجیره‌ی انتقال این ویروس نقش خود را ایفا کند.

از سویی عدم امکان حضور اعضای کانون سیستان و بلوچستان در مراکز و در کنار مربیان خود باعث ایجاد دلتنگی اعضا و مربیان شده که در این میان اعضا با ابزار گوناگونی این دلتنگی را نشان می‌دهند که از آن جمله می‌توان به حضور فعال آنان در فضای مجازی و شرکت در مسابقه‌های گوناگون نقاشی، عکاسی، قصه‌گویی کاردستی، ساخت پویانمایی و... اشاره کرد.

انتشار عکس‌های حضور خود در مراکز و انتشار پیام‌های محبت‌آمیز در فضای مجازی برای همکاران نیز نشان‌دهنده‌ی اشتیاق آنان برای حضور دوباره در مراکز کانون است که این روزها بدون حضور اعضا رونقی ندارند. در این میان برخی نیز، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حضور کوتاهی در مراکز دارند و در دیدار با مربیان خود، خاطرات شیرین خود را مرور می‌کنند.

در زاهدان نیز اعضای مرکز مجتمع در پی این دلتنگی به مرکز آمدند که با فراخواندن مربی‌مسئول مرکز، زهرا فاطمی به میان آنان آمد و دقایقی با اعضای نوجوان همراه شد و گفت‌وگو کرد و اعضا نیز پس از بازدیدی کوتاه، مرکز را ترک کردند.

گفتنی است همکاران کانون نیز به امید بازگشت روزهای سلامتی و شنیدن صدای خنده‌های زیبای اعضا در کارگاه‌های مراکز، این روزهای دلتنگی را پشت سپری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =