ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با دیگر هم‌وطنان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در فضای مجازی مراسم سوگواری شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های بزرگ‌داشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در کانون استان برگزار شد.

هم‌زمان با فرارسیدن شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم قدرشناس ایران با برگزاری مراسم و ویژه‌برنامه‌های گوناگون این ضایعه‌ی بزرگ را به سوگ نشستند و در این میان همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم، با توجه به شرایط ویژه‌ی کشور درپی همه‌گیری بیماری کرونا با حضور فعال در فضای مجازی یاد و خاطره‌ی این فرمانده بزرگ را گرامی داشتند.

روخوانی قرآن کریم، معرفی شخصیت شهید سلیمانی، ساخت نماهنگ، شعرخوانی، قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، نقاشی و برگزاری مسابقه‌های اطلاعات عمومی در این زمینه بخشی از برنامه‌های مراکز بود.

مراکز فرهنگی‌هنری کنارک، شماره دو خاش، مجتمع، شماره یک و دو زاهدان، شماره یک و دو زابل و میرجاوه از جمله مراکزی بودند که مراسم سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =