کد خبر: 302404
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
بازدید 79
اولین جلسه کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر استان زنجان

در اولین نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌ی کودک و نوجوان بر لزوم انجام اقدامات اساسی در راه ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، اولین نشست هماهنگی و هم اندیشی کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با حضور نمایندگان ادارات کل کمیته امداد، بهزیستی، نهاد کتابخانه، بهزیستی، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و شهرداری برگزار گردید.

علیرضا نوری مدیرکل کانون استان در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به تبیین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان پرداخت و اشاره کرد تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر و بخصوص فضای مجازی در شرایط خاص ناشی از بحران همه گیری ویروس کرونا به فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین کارها در این ایام است.

وی همچنین بیان داشت: برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنان به نقش آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

وی به برخی از این برنامه ها که با مشارکت سایر اعضای کمیته اجرا خواهد شد، پرداخت و ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایش فیلم‌های انقلاب، قصه گویی، برگزاری نمایشگاه، معرفی شخصیت و وقایع، جنگ شادی از برنامه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است است که قالبا در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

همچنین در ادامه نمایندگان ادارت و سازمان‌های زیرمجوعه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر به بیان دیدگاه ها و برنامه‌های اجرایی خود پرداختند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =